Survivor Adası Kızları Kelebekler Vadisinde:))

Selam Shemaletürk`ün kadim dostları bildiğiniz üzere bu platform da nice anılarımızı sizinle paylaşmaktan zevk duyuyoruz..

Geçen Sene yazın benim öncülüğümde grubumuzla fethiye tatili yaptık..Tabi normal halimizle gittik ama geceleri cd olup ingiliz kültürüyle içli dışlı olup danslarını bile öğrendik:)) Tabi hergün bir etkinlik çerçevesinde tekne turuna çıktık kelebekler vadisi oldum olası ilginç gelmiştir:)) Tekneyle yol alırken o sabırsızlıkla beklediğim yere gelmiştik en sonunda neyse ben ve bizim kızlar indik yaklaşık 45 dk sonra teknenin kalkacağından habersiz o dağların içine kendimizi HEİDİ gibi attık bir geldik tekne yok Allahtan Cüzdanlar Herşey Yanımızdaydı :)) Napıcaz felen derken sonraki gelen turlar bizi yarın alacaklarını sölediler bizde el mahkum döndük geriye :) orda yabancı bir turistlerle tanışmıştık gezi esnasında onlar bizi teknelerine davet ettiler bizim cd annemiz güllü sultan yemekleri yaptı :)) kap kacağı sen al denizde yıka eminem benim :)) bu esnada bizim voxifera eline aldığı şalla raks ederken tam kliplik malzeme olduk bi Mahsun Kırmızıgül eksikti :)) Klp kızları teknede oynarken :)) Çadırlarda kalan turistler bizi çağırdılar tabi bizde eğlence olsun diye gitik artık adada kalmıştık Survivor adası kızları burda diyerekten :)) artık gece olmuştu cümbüş eğlence derken biz kalmıştık saolsunlar turistler bize çadır verdi neyse biz çadırımıza girip yattık :)) Bir an bir bağrış :)) Ay beni bişi soktu derken bir baktık bizim cd güllü annemizin poposunu yengeç ısırmıştı :))) kız dedim bişi olmaz ama bende korkmuştum tabi:)) Artık bizim Cd annemiz güllü kelebekler vadisinde poposundan olan kız olaraktan tarihin sayfalarına geçti:)))

Yazan: CachareL

[Üyeye Mesaj Yaz] .::. [Tanışma Hikayesi yaz]

Diğer Hikayeler
mükemmelliğin tek bir vucutta buluşması

Bundan tam 3 sene önce askerden izine geldiğimde bi arkadaşım vasıtasıyla siteyle tanıştım nasıl olduğunu anlamaya çalışırken sexsiecem le tanıştım biraz konuştuktan sonra kendsini ziyaret ettim ve hala o ziyaretin etksinden kurtulamadım ayda 1 kez v.... »» devamı
çok dürüst

selam arkadaşlar gecenlerde ankaradaydım valantinle tanıştım kendisini çok beğendim gercekten cok misafirperver kendisine shemaleturk aracığıyla teşekür etmek istedim. .... »» devamı
en güzel travesti berfin

merhabalar site yönetimi ve site sakinleri hayatımda daha önce hiç kimseye hayran olmamıştım taki berfinle tanışana kadar dünyadaki en güzel en sexi ençekici ve en tatlı kadına berfin ime burdan sizlerin aracılığıyla sesleniyorum berfin sana hayranım.... »» devamı
Selam

Konya merkezden cd senay ile bu siteden tanıştık süper birisi iyikide varsın diyorum senay. Ama seni çok kıskanıyorum ben yaa aldatma artık beni. .... »» devamı
Cacharel saklıkentte

değerli arkadaşlarım geçenlerde sitede gezinirken bir gold üyeden mesaj aldım. hoş resimleri olan elit bir cd idi cacharel kısa zamanda kaynaştık birbirimize. o kadar elit o kadar frapan o kadar avrupai bir cd idi ki kendisi çok beyendim. tanışmaya k.... »» devamı